مراکز فوق به تشخیص ستاد کل سپاه ، در نیروها به تناسب نیاز آنها تشکیل می‌گردد
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان در این مقاله میخواهیم در خصوص رشته های استخدامی سپاه پاسداران مطالبی بنویسیم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

شرایط استخدام سپاه پاسداران 98 – 99

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مجموعه ستاد کل سپاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه،‌نیروهای‌زمینی، هوایی، دریایی و مقاومت بسیج و قدس و سازمانهای وابسته به آنها اطلاق می‌گردد.

از جمله شرایط استخدام سپاه پاسداران 98 – 99 عبارت است از گزینش افراد واجد صلاحیت برای انجام خدمت موظف در یکی از مشاغل پیش‌بینی شده در قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

مشاغل سپاه، ستاد کل و وزارت از نظر ماهیت شغل، به سه گروه تقسیم می‌شوند، شغل نظامی، شغل کارمندی و شغل مشترک.

مشاغل فرماندهی، مدیریتهای سطوح بالای سپاه و سایر مشاغلی که نیاز به دانش و مهارت نظامی داشته یا در ارتباط مستقیم با‌مأموریتهای نظامی سپاه باشند از مشاغل نظامی محسوب می‌شوند.
غیر از مشاغل موضوع تبصره 1 این ماده، مدیریت سایر رده‌های سپاه و سایر مشاغلی که با پشتیبانی‌های مستقیم و نیز غیر مستقیم‌مأموریتهای نظامی سپاه ارتباط دارند از مشاغل مشترک می‌باشند.
مشاغل نظامی، کارمندی و مشترک با رعایت مفاد این قانون در جداول سازمان مشخص می‌شود.

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با شرایط استخدام سپاه پاسداران 98 – 99

و دیگر نکات آزمون‌ها را از مراکز گزینش سپاه پاسداران استان‌ها پیگیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمیاز ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.


 

 

شرایط عمومی استخدام کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه


اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
عدم عضویت و هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای سیاسی.
نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیر اسلامی. التقاطی، الحادی و غیر قانونی.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.



 



مراکز فوق به تشخیص ستاد کل سپاه ، در نیروها به تناسب نیاز آنها تشکیل می‌گردد

 

دوره آموزش عمومی پاسداری
‌دوره آموزش عمومی پاسداری برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی استخدام می‌شوند حداقل به مدت شش ماه در‌آموزشگاه نظامی و برای پرسنلی که با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر استخدام می‌شوند حداقل به مدت سه ماه در دانشگاه امام حسین (ع) تشکیل‌می‌شود. این دوره برای پرسنلی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند در طول دوره‌های علوم پایه یا دانشکده علوم و فنون نیروها برگزار می‌شود.

 

دوره آموزش تخصصی اولیه
‌این دوره برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی استخدام می‌گردند، بلافاصله بعد از طی دوره آموزش عمومی حداقل‌به مدت شش ماه در آموزشگاههای نظامی برگزار می‌شود. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از‌عهده مشاغل درجات رزم‌آوردومی و رزم‌آوریکمی برآیند.

 

دوره آموزش تخصصی تکمیلی
‌دوره‌های تخصصی تکمیلی از جمله شرایطاستخدام سپاه پاسداران برای تکمیل تخصص پرسنل کادر ثابت نظامی با داشتن درجه رزم‌آوریکمی به مدت حداقل 6 ماه در دانشکده‌های علوم و‌فنون نیروها تشکیل می‌گردد و نیروها موظف هستند نسبت به تشکیل این دوره‌ها طوری اقدام نمایند که کلیه پرسنل با داشتن درجه رزم‌آوریکمی‌بتوانند به موقع این دوره را طی نمایند. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از عهده مشاغل درجات‌رزمداردومی و رزمداریکمی بر آیند. نیل به درجه رزمداردومی منوط به موفقیت در طی این دوره می‌باشد.

 

دوره‌های آموزش علوم پایه نظامی
استخدام سپاه پاسداران برای تأمین و تربیت پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند، اقدام به تشکیل دانشکده علوم پایه نظامی در دانشگاه امام‌حسین (ع) می‌نماید. حداقل مدت آموزش این دانشکده 7 ترم تحصیلی در دو دوره به شرح زیر می‌باشد:

‌دوره اول – این دوره حداقل شامل 4 ترم تحصیلی می‌باشد و برای آموزش به کسانی که با مدرک تحصیلی پایان دوره دبیرستان از طریق مسابقه ورودی‌پذیرفته می‌شوند، تشکیل می‌گردد.
‌دوره دوم – این دوره حداقل شامل سه ترم تحصیلی می‌باشد و برای کسانی که با انجام ارزیابی و مسابقه ورودی از بین داوطلبان فارغ‌التحصیل دوره‌اول پذیرفته شده‌اند تشکیل می‌گردد.







شرایط پذیرش دانشجوی غیربورس در دانشگاه امام حسین (ع)

دارا بودن یک سال سابقه عضویت در سازمان بسیج مستضعفان و ارائه مدرک مورد تائید در زمان مصاحبه
داشتن آمادگی برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مورد درخواست سپاه
امضاء تعهد نامه کتبی مبنی بر عدم ادعای استخدام در سپاه

 

 

کدام دسته از داوطلبان در اولویت پذیرش دانشگاه امام حسین (ع) می باشند ؟

خانواده شهدا و ایثارگران در صورت داشتن معدل بالا ، برای پذیرش در اولویت قرار دارند.
داوطلبان دارای معدل بالای 17 در رشته های علوم پایه و فنی مهندسی دوره کارشناسی و همچنین معدل بالای 18 در رشته های علوم انسانی ، در اولویت پذیرش می باشند.داوطلبانی که در کنکور سراسری رتبه دو رقمی کسب کرده اند.


 




مزایای تحصیل در دانشگاه امام حسین (ع) کلیه حقوق دوره تحصیل دانشجویان این دانشگاه به آن ها پرداخت و سنوات تحصیلی دانشجویان در دانشگاه امام حسین جزء سوابق خدمتی آن ها محاسبه می گردد.
همه ی دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین گواهی معافیت از آموزش وظیفه و کسر خدمت‌ دریافت می کنند.
دانش‌آموختگانی که به استخدام سپاه در نمی‌آیند در صورت علاقه می‌توانند خدمت وظیفه را بلافاصله بعد از پایان تحصیل در سپاه بگذرانند.
تحصیل دانشجویان در دانشگاه به صورت شبانه روزی بوده و دانشجویان در این مدت از امکانات فرهنگی ، خوابگاه مجردی و غذا بهره مند می گردند. ( دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین خوابگاه متاهلی ندارد. )

 

 

منبع:رشته های استخدامی سپاه پاسداران

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگران- ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98- قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا- لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98- استعلام کارت پایان خدمت با کد ملی- بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است- شرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98- استعلام کارت ایثارگران ارتش 98- وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد- بخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98- آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: زمان استخدام سپاه ,استخدام سپاه قدس ,شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان ,استخدام سپاه 98 ,شرط معدل برای استخدام در سپاه ,فرم استخدام در سپاه قدس ,شرایط استخدام سپاه حفاظت فرودگاه ,استخدام با دیپلم در سپاه برای بانوان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: